14. června 2015

Karamelová rychlo-pomazánka ze sušenek Lotus

Pomazánka ze sušenek Lotus
Ze sušenek značky Lotus jsem na blogu nedávno představila recept na přípravu cheescake cupcakes. Musím říct, že na základ cheescaku se hodí naprosto skvěle a zatím jsem nenašla lepší alternativu. Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet, jak vyzrát na výrobu domácí pomazánky z karamelových lotusek. Tato pomazánka je ve variantě "ready to eat" k dostání v krámě ve stejné sekci jako třeba Nutella a závisláci na sladkém na ní nedají dopustit. Pokud si ji chcete doma připravit sami, a to jen ze 3 surovin, jste na správné stránce ;-). A co k ní zakousnout? Pomazánka ze sušenek Lotus se skvěle kámoší například s opečeným toustem, palačinkou nebo třeba s čerstvě upečenou vaflí.


Na 200 gramů pomazány budete potřebovat následující 3 suroviny:

125 gramů karamelových sušenek značky Lotus
70 ml mléka
10 gramů másla

Postup:

V sekáčku na ořechy nebo jiném strouhacím/sekacím robotu si rozdrtíme najemno půl balíčku sušenek. Po malých částech přiléváme mléko a mícháme, než se celý objem vstřebá. Necháme chvíli stát. V mikrovlnné troubě si rozpustíme malý kousek másla a vmícháme ho důkladně do sušenek s mlékem. Vychladíme a VOILÁ - máme hotovo! :-)

Jsem moc zvědavá, co na ní říkáte, napište mi názor do komentářů!

Další alternativní postupy výroby této pomazánky najdete na:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! A přeji hezký den, Ivča :-)